יום שבת, 27 בדצמבר 2008

צפריר רונן הלך בשבת לעולמו

צפריר רונן, הלך בשבת לעולמו ככל הנראה מדום לב. רונן היה ממייסדי מפלגת התקווה ופעל רבות למען שלימות ארץ ישראל.
צפריר רונן, בן קיבוץ עין חרוד מאוחד, לוחם ביחידה מובחרת וממקימי קיבוץ גלגל בבקעה ב-1973. היה איש תקשורת, והיסטוריה, בעל תואר MBA במינהל עסקים, מיוזמי כנס נהלל של ההתישבות העובדת. תושב מולדת שבעמק יזרעאל.
חברי "פורום אחריות אישית" המומים, כואבים ואבלים את פטירתו בטרם עת של ידידנו היקר צפריר רונן. צפריר לחם לקיומנו כעם חופשי בארץ ישראל והתייצב לצידנו בהפגנות הפורום כשהוא מסייע בכל דרך אפשרית.
במהלך שיתוף הפעולה עם צפריר היתה לי הזכות לסייע בהקמת בלוג עברי / אנגלי ששימש כאכסניה למאמריו ולמאמרים הקרובים לרוחו. בלוג זה ימשיך לפעול וישמש כעד לפועלו.
בתקופה האחרונה עסק צפריר בקידום תכנית להקמת טלוויזיה לווינית לשידור ציוני למזרח התיכון - על מנת למלא את החלל שהותירה בשדה הקרב הרוחני ההנהגה הרופסת של מדינת ישראל. מאמץ זה נותר מיותם כעת אך תקוותנו כי לא לאורך זמן.
הלוויה תהיה מחר אחה"צ בישוב מולדת.לגבי השעה המדויקת נא להתעדכן באתר ערוץ 7 . לפי מה שנאמר לנו ,הלוויה תהיה בסביבות השעה 2:30.
בהוקרה לזכרו,
בועז ארד

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

המום וכואב על לכתו של אדם מקסים, אידיאליסט, ציוני בכל רמ"ח איבריו וכשרוני בצורה יוצאת דופן. אבידה גדולה לכל עם ישראל ולמשפחת העמק.

יהיה זכרך ברוך, צפריר.

ארז בר, מושב בית שערים.