יום שלישי, 15 ביולי 2008

רונן: העסקה תגרום לחטיפה הבאה - מתוך כתבת INN

צפריר רונן, איש פורום 'נהלל', תוקף בחריפות את החלטת הממשלה היום לאשרר את עסקת החטופים, וקובע כי החלטה כזו מכשירה את החטיפה הבאה ומובילה אליה. "העסקה תגרום לחטיפה הבאה. הרי אין בעיה לחטוף היום בטרמפיאדות. אנחנו במו ידינו יוצרים את הנרצחים הבאים. כך היה בעסקת ג'יבריל, כך היה בהבאת האויב לכאן, כך בשחרורם. חרצנו גורל מוות. היום הממשלה חורצת את דינם של אזרחים שלא יודעים על כך למוות". פורסם בINN ב15 ביולי 2008

"החוטף היה צריך לשלם מחיר כבד. המלחמה הזו הייתה צודקת. היה צריך להכות קשות בלבנון. הנה אנחנו מקבלים דו"ח של נסראללה... הרי השקר הוא חלק מהתרבות הערבית. יש על כך מאמרים וספרות. יש להם דו"ח על רון ארד? מי הם?" זועם רונן ביומן ערוץ 7.
לדבריו את גלעד שליט היה ניתן להחזיר אם רק הייתה ממשלת ישראל נוקטת ביד קשה פי כמה וגובה מחיר של אלף הרוגים מדי יום ברצועת עזה, עד "שהם היום לבד מחפשים אותו ומחזירים לנו אותו".
רונן רואה בהתנהלות הממשלה הוכחה לכך שהיא מורכבת מאנשים חסרי עמוד שדרה כהגדרתו, "אנשים שאיכפת להם רק מהתקשורת. גנב ונוכל עומד בראש הממשלה שלנו והוא לא יחידי. ברק הרי מסר את שדה הגז שמול עזה. למה? זה הרי שלנו. זה בים. למה הוא נתן את זה?".
רונן מוסיף וקובע כי על הממשלה לנהל עסקאות לשחרור חטופים הרחק מעיניהן של משפחות החטופים וללא מעורבותם. "צריך היה לרסק את בירות עד שהם ימצאו את החטופים.ממתי משחררים רוצחים? אנחנו נתפסים כעלובים, ועלובים מזמינים את המלחמה הבאה". "בשביל מה סיכנו את חיילינו שיצאו להביא את דיראני ועובייד? בשביל סוחר סמים שצריך היה להירקב בכלא?" וכדרכו משלח צפריר רונן חיצים גם בתקשורת אותה הוא מכנה תשקורת וקובע ש"התשקורת שולטת במדינה. אין כאן דמוקרטיה. יש בולשביזם טוטאליטארי. זו חברוה שהשלימה עם זה שהארץ הזו לא שייכת לנו אלא לאויב. לכן הם מכנים את הארץ הזו בכינויים שונים ומשונים – טריטוריה, שטחים, גדה... יש לנו הרבה מה לתקן כשנגיע לשלטון", חותם רונן את דבריו

אין תגובות: