יום שישי, 16 במאי 2008

מכשיר חדש במלחמה מאת: צפריר רונן

המצאת "העם הפלשתיני" כפסגה באמנות הלוחמה הפסיכולוגית לחיסול ישראל

▪ ▪ ▪
בוועידת אנפוליס בשנת 2007 נשא נשיא ארה"ב גורג בוש נאום בו דיבר על חזונו בזכות שתי מדינות לשתי עמים...
מי יכול להתנגד לדבר כזה נפלא? אבל בעצם נשאלת השאלה האמנם מדובר פה על שני עמים? בואו נבדוק. עם אחד הוא ברור, זה עם ישראל ששמר 2,000 שנה בגלות על זהותו הבלתי משתנה עם מולדתו התנכ"ית האחת ויחידה - ארץ ישראל. אך מי הוא בעצם העם השני? האם הוא באמת עם חסר מולדת? מעניין מה אומרים דובריו הרשמיים:
ב-1977 התראיין ראש ארגון הטרור "אל צא'אקה" וחבר הנהגת אש"פ זוהייר מוחסין, לעיתון ההולנדי "טרוב": "העם הפלשתיני לא קיים, ייסודה של מדינה פלשתינית הוא מכשיר חדש במלחמה המתמשכת נגד ישראל למטרות האיחוד הערבי, באופן ריאלי אין היום שום הבדל בין הפלשתינים הסורים, לירדנים, ללבנונים, רק למטרות פוליטיות וטקטיות אנחנו מדברים היום על קיום העם הפלשתיני, כי האינטרס הלאומי של הערבים מחייב לעודד זהות פלשתינית נפרדת, כדי להעמיד אותה מול הציונות, מבחינה טקטית, ירדן שהיא מדינה סוברנית בעלת גבולות מוגדרים לא יכולה להעלות טיעון ליפו וחיפה אולם אני כפלשתיני יכול לדרוש את חיפה, יפו, באר שבע וירושלים... לאחר שנשיג את כל זכויותינו בכל פלשתין - אסור שנדחה, אף לרגע אחד, את האיחוד מחדש של ירדן ופלשתין."
שלוש שנים קודם לכן, ב-1974, הצהיר הנשיא הסורי המנוח חאפז אסד: "מן הראוי שאנו נזכיר לשלטונות הישראלים האחראים, כי אנו רואים בפלשתין לא רק חלק בלתי נפרד מן האומה הערבית, אלא חלק מדרום סוריה.
בשנת 1987 שוב התבטא אסד בוועידה ברבת עמון: "מדינה בשם פלשתין לא התקיימה מעולם", ענה לו המלך חוסיין: "הופעת האישיות הלאומית הפלשתינית באה כמענה לתביעת ישראל כי פלשתין היא יהודית".
בספטמבר 1993 חזר אסד על עמדתו בראיון לעיתון מצרי: "כשאני מדבר על פלשתין אני רואה בה חלק מסוריה"...
אך הגדיל לעשות "בעל הבית עצמו", ערפאת, ובשנת 1970 אמר בפשטות גלוית לב: "שאלת הגבולות אינה מעניינת אותנו... מנקודת מבט הערבית, אין לדבר על גבולות: פלשתין אינה אלא טיפה באוקיאנוס הגדול, אומתנו היא האומה הערבית המשתרעת מן האוקיאנוס האטלנטי ועד הים האדום ומעבר לו".
מסתבר שאומתו של ערפאת, "מנהיג חסרי המולדת", כבר משתרעת על שטח הגדול מאירופה כולה. ואולם אין כעדותו של היו"ר הראשון של אש"פ, אחמד שוקיירי, שעוד בשנת 1956 הכריז במסגרת תפקידו הקודם כנציג הליגה הערבית, מעל במת האו"ם, כי "ייצור כזה כמו פלשתין אינו קיים כלל, ארץ זו אינה אלא חלקה הדרומי של סוריה רבתי"...
ואם אחמד שוקיירי אומר שפלשתין אינה קיימת כלל, המשמעות הלוגית היא שגם "פלשתינים" אינם קיימים כלל...
אותו אחמד שוקיירי היה המזכ"ל הראשון של ה"אירגון לשחרור פלשתין" שייוסד בשנת 1964 בקהיר ע"י נאצר שליט מצרים, עוד לפני "הכיבוש".
אם כל זה לא הספיק לקורא הנדהם, ערפאת, בעודו בירדן, ברגע של חוסר זהירות הוא מגלה את האמת לעיתונאית האיטלקייה אוריאנה פלאצ'י. הוא מגלה שאש"ף נלחם בישראל בשם הפאן ערביזם, כמו כן הוסיף ואמר: "מה שאת מכנה "עבר הירדן" אינה אלא פלשתין"...
ובכן, אחמד שוקיירי אמר, 8 שנים לפני תחילת הבלוף, שפלשתין היא סוריה, לאחר מכן שימש כיו"ר הראשון של הבלוף, וערפאת, שירש אותו בתפקיד מנכ"ל הבלוף, קבע שפלשתין היא גם ירדן ובאותה הזדמנות חושף גם באקראי בשם מי הוא נלחם בישראל ... בשם "הפאן ערביזם"...
נחשפה האמת. מי נלחם באמת בישראל? הפאן-ערביזם שהוא ביטוי לאינטרס כלל ערבי משותף, כינוי אחר לעולם הערבי המוסלמי על 22 מדיניותיו הנלחמות בישראל.
אך המשמעות האמיתית העמוקה והגלויה של דברי ערפאת היא כי לעם העצום הזה בנוסף למדינותיו המשתרעות על שטח הגדול מאירופה כולה כבר הוקמה ע"י הבריטים ב-1922 מדינה ערבית על 78% משטח ארץ ישראל שיועד מלכתחילה ע"י חבר הלאומים, המוסד שקדם לאו"ם, עבור העם היהודי, הלא היא... מדינת ירדן.
כשדוברי אירגוני הטרור הערבים מסירים לרגע קט את צבעי ההסוואה מסתבר שאש"ף לא נלחם בשם עם גזול ועשוק לכאורה, אלא כארגון חזית של 22 מדינות ענק הגדולות מאירופה כולה. ואש"ף, כ"נציג" של "עם פלשתיני" אינו אלא ארגון החזית של אותן מדינות.
איך אפשר להציג שאיפות עצמאות של ערבים בארץ ישראל המערבית, שאינן מסתפקות במדינה הקיימת ממזרח לו על רוב חלקי ארץ ישראל ההיסטורית והמנדטורית?
התשובה על-פי זוהייר מוחסיין וערפאת ואף שוקיירי היא ברורה, שהערבים החיים בישראל הם בדיוק אותם הערבים החיים בסוריה או בירדן, אין הם עם נפרד, אלא רסיס מן האומה הערבית האדירה המחולקת על הרבה ארצות ערביות, אין להם זהות נפרדת, בזהותם הם ערבים והמצאת פלשתין היא רק בלוף שקוף: "מכשיר חדש במלחמה המתמשכת נגד ישראל למטרות האיחוד הערבי".. כפי שאמר זוהייר מוחסיין לעיתון ההולנדי.
באיזה מקום אחר בעולם מקימים מדינה נוספת לעם, שיש לו כבר 22 מדינות?
יצאתם מבולבלים? בואו נעשה סדר. נשיא סוריה אסד בכלל אומר שפלשתין זו המצאה, היא בכלל סוריה הדרומית, כי הוא שומר לסוריה אופצייה של בעלות עתידית על הארץ. אחמד שוקיירי, בתפקידו המוקדם כנציג הליגה הערבית מסכים עם אסד. המלך חוסין, אומר שהפלשתינים זה לא עם אלא המצאה שנועדה להילחם בתביעת עם ישראל על זהותה היהודית של ישראל, זוהיר מוחסיין מאל צעיקה מחזק ומאשר את דברי המלך חוסיין שפלשתין היא תרמית אחת גדולה, על-מנת "לשמש מכשיר חדש לחיסול ישראל בשליחות האומה הערבית."
אחמד שוקיירי היה שחקן מוכשר במיוחד בתיאטרון האבסורד הזה. הוא בכלל נולד בלבנון בן לאם טורקיה, בירדן היה עורך דין, באו"ם שירת כשגריר סוריה, וגם כשגריר ערב הסעודית באו"ם, וגם כשגריר הליגה הערבית באו"ם... איש רב מדינתי. מצד אחד בתפקידו כנציג הליגה הערבית באו"ם הוא אומר את האמת ש"ארץ כזו "פלשתין" בכלל אינה קיימת, אולם אחרי מספר שנים מומצא הבלוף יש מאין, והוא זה שמקים בפקודת נאצר את הארגון לשחרור פלשתין, את הפיקציה של עם וארץ שאינם קיימים כלל... כדבריו מן העבר, שאותם מטאטאים מתחת לשטיח.
מייסד אש"פ הוא טורקי-לבנוני-סעודי-סורי-ירדני-מצרי - שכיר מזדמן לכל קומבינה בשירותם של כל מנהיגי ערב. אכן זהו האיש המתאים ביותר לתרגיל היומרני של המצאת עם חדש, יש מאין.
אך השחקן הראשי במחזה, יאסר ערפאת, לא השאיר ספק... בשנת 1970 הוא אומר במפורש שהאומה הערבית הגדולה היא אומתו, ללא גבולות, מהאוקיאנוס האטלנטי ועד הים האדום, ופלשתין היא רק סיפור הכיסוי, אך מיד אח"כ בהמשך המשפט הוא כבר טוען שירדן היא פלשתין... לאיזה ערפאת צריך להאמין?
היש עדות טובה מזאת של הערבים עצמם, החושפים את השקרים, הנוכלות, התרמית, הסתירות, הכזב וכפל הלשון שבבלוף הפלשתיני?
טול אפוא מן הסכסוך את מסכות השקר, התרמית, ההונאה והבדיה וחזרנו אל הפרופורציות המקוריות של אימפריה ערבית מוסלמית המשתרעת מהאוקיאנוס האטלנטי ועד גבול סין ובין העם היהודי הטוען לזכותו על מולדתו ההיסטורית האחת והיחידה. שהיא פחות מחמישית האחוז מהשטחים הערבים, או כפי שתיאר הקומיקאי דניס מילר "השטח שתופסת קופסת גפרורים בתוך מגרש כדורגל".
כיצד עובד הבלוף?
עד אחרי מלחמת ששת הימים הסיסמא שהושמעה תדיר על גלי האתר בכל מדינות ערב היתה ישירה ופרימיטיבית: "לזרוק את היהודים לים". הערבים אף לא טרחו להסוות במילים "הפתרון הסופי" את כוונתם והעולם ידע, שתק, אך בכל זאת לא הצליח לעכל סגנון רצחני ובוטה כזה.
וכך, מדינות ערב המובסות בקרב ע"י מדינה קטנה ונחושה לחיות, הבינו שאת ישראל אי אפשר לנצח בכוח צבאי, הם הבינו שאת שמשון הישראלי אפשר יהיה להכריע רק בעורמתה של דלילה הפלישתית, וכך היה. לא עוד קריאות פרימיטיביות משלהבות המונים לרצח עם ברדיו המצרי: "הגברים לים הנשים לנו" אלא, תחכום. נעימה המכוונת בדייקנות לאוזן המערבית האנינה, הם גילו שמבחינה תעמולתית קל יותר לשכנע את דעת הקהל בעולם בזכות "העם הפלשתיני" המסכן, למדינה משלו, מאשר להצדיק את תביעת האימפריה הערבית העצומה לתוספת של שטח ממדינה קטנטונת. וכך הומצא העם הפלשתיני. ההצלחה של התרגיל התעמולתי גדולה עד כדי כך, שאפילו בישראל החלו להאמין בבלוף.
המזרחן בעל השם העולמי, פרופ' משה שרון, אומר כבר שנים שעל עקרון זה של השמדת מדינת ישראל לא תתכן לעולם שום פשרה מצד הערבים. הוא מחייב ג'יהאד, אך תיתכן תרמית כמו אי-לוחמה, המוצגת לפעמים כ"שלום", "הודנה", "תהדייה", או "הסכם אוסלו", לשם השהיה, התארגנות והתחזקות, אך לא פשרה על המטרה הסופית. זו הסיבה שפייסל חוסייני אמר שהסכם אוסלו היה הסוס הטרויאני, כלומר ההונאה, והאינתיפאדה אינה אלא יציאת הלוחמים מהסוס.
הערבים הקימו את רוב ארגוני הטרור כמכשיר במלחמה בישראל לאחר מלחמת ששת הימים ב-1967. כל מדינה ערבית הקימה כמה ארגוני טרור משלה, כל כמה חודשים היה נולד ארגון טרור חדש עם שם מפוצץ.
כך נולדה מסכת התעמולה חובקת עולם שהפכה את היוצרות. דוד הישראלי מול גליית הערבי הפך בתעמולה מתוחכמת לגליית הישראלי המדכא את דוד הפלישתיני. נעמי שמר הגדירה את התרגיל כמצלמה המתקרבת ב"קלואוז אפ" אל הפצע במצחו של גליית כדי לעורר רחמים על האומלל...
קל להבין את האינטרס הערבי בקלף התעמולתי המכונה "העם הפלשתיני" אך מה האינטרס הישראלי בכך? מדוע במלאת 40 שנה לשחרור ארץ ישראל ההיסטורית מכיבוש ירדן הערבית, התקשורת הישראלית ברובה כינתה זאת "40 שנה לכיבוש"?
התרמית השקופה הזו לא יכולה היתה לקנות אחיזה בדעת הקהל בישראל אילו ישראל היתה אומרת לעצמה את האמת שעל בסיסה קמה: ארץ ישראל שייכת לעם ישראל. מכאן ואילך היה ברור מאליו שלא יתכן שאנו נוגדר ככובשים בארצנו, בדיוק כפי שצ'רצ'יל לא העלה על דעתו להכריז באמצע מלחמת העולם השניה שהאינטרס הבריטי הוא להקים מדינה נאצית בלב האי הבריטי, על גדות התמזה...
הבדיה הפלשתינית היא סיפורו הפתלתל של הזיוף המונומנט לי הגדול בהיסטוריה אשר אין לו תקדים בתולדות העמים. בלוף מוצלח עד כדי כך שכה רבים בעולם כלל אינם מפקפקים באמיתותו. תעמולה שהפכה לנשק רב עצמה אשר באמצעותו מנסים אויביה של ישראל, הערבים, לכבוש את ארץ ישראל ללא ירייה אחת, ללא צבא,טנקים או מטוסים.
זוהי תעמולה אשר תפקידה למחוק את זהותה ולזייף את שמה של ארץ ישראל התנ"כית הקדומה ולהפכה לארצם של הערבים במסווה של "עם ללא מולדת", "פלשתיני", שהמציאה התעמולה הערבית.
בשיטות של שטיפת מוח, בדיות, שקרים, זיוף עובדות, תוך שימוש בבורות העולם והמדיה העולמית, מתחולל בראשי חוצות כבר עשרות שנים תהליך של זיוף ההיסטוריה ומחיקתה.
וכמו שאמרו בלעג גבלס והיטלר הארכי תעמלנים של המאה ועשרים, ככל שהשקר יותר גדול... כך עשויים אנשים להאמין בו יותר.. את השקר הזה ניתן לנצח רק בנימוק אחד והוא שהארץ הזו היא שלנו. כל הנימוקים הביטחוניים, נכונים ומוצקים ככל שיהיו, אינם עונים ומקעקעים את הדרישה הערבית, כל עוד אנו מסכימים עם הנחת היסוד הערבית.
אם תישא הארץ זהות ישראלית - זו ארצו של עם ישראל והערבים הם הכובש. אם תישא הארץ זהות ערבית-פלשתינית הרי שזו תהיה ארצם של הפלשתינים, ואז עם ישראל הוא הכובש, וכובש - צריך להיות מסולק. אין דרך שלישית.
אחרי שהכניע את מרד בר כוכבא מחק קיסר רומא אדריאנוס את שמה של יהודה וקרא לה "פלשתינה", כדי שבהיעדר ארץ יהודה על מפת העולם, לא יהיו גם יהודים.
למרבה הזוועה, 1,800 שנה אחר כך, אחרי שחזרו לארצם וקוממו את עצמאותם, הפעם, היהודים עצמם, בעוורון הנובע מהתכחשות למורשתם, הם אלו המקימים ומחיים את קללת אדריאנוס, את פלסטינה, בשביל אותה מטרה עצמה, מחיקת זהותה של ארצם.

אין תגובות: