יום שישי, 16 במאי 2008

בין-לאדן ב"ברכה" לישראל: נמשיך בלחימה

בן לאדן אומר "אנחנו"... מה המשמעות ? המשמעות היא שאין פלסטינים, כי בלאדן הוא ערבי מערב הסעודית, מה פתאום המילה אנחנו ? - פה נחשפת התרמית והראייה ה"אנחנו" הוא כל העולם הערבי מוסלמי - זו המשמעות של האנחנו , הם אלו שנלחמים בישראל על 21 מדינות ערב ועל 53 מדינות האיסלם, בן לאדן מחזיר את האמת, והאמת היא שה"אנחנו"הוא העולם הערבי, ולכן כל הפטפטטת הריקה על היותו של "עם פלסטיני" משולל מולדת" יעני , היא בלבול מוח שהמציא השמאל יחד עם הערבים, מזל שיש פה בן לאדן והחמס שמחזירים קצת שפיות ואמת לזירת הקרב. הגיע הזמן להפריך את הבדייה הפלסטינית, אין עם כזה, מעולם לא היה, הם ערבים, שיושבים בארץ ששמה הוא אך ורק ארץ ישראל, זהותם היא ערבית. הם ערבים ולערבים כבר יש 21 מדינות שאחת מהם יושבת על 77% מארץ ישראל, מי שלא מוצא חן בעינו חיים במדינת הלאום היהודי, מוזמן להניע את האוטו, ולנסוע שעה למדינת הלאום הערבי של ארץ ישראל, הלא היא ירדן.
צפריר
בקלטת שמע חדשה לרגל יום העצמאות ה-60 של מדינת ישראל, אמר מנהיג אל-קאעידה: "הג'יהאד הוא חובה כדי לשחרר את פלסטין. לא נוותר על סנטימטר מפלסטין". הוא הוסיף שהסכסוך הישראלי-פלסטיני היה ליבו של הקרב האיסלמי עם המערב, שהיווה השראה לפיגועי ה-11 בספטמבר (רועי נחמיאס והסוכנויות פורסם: 16.05.08, 11:48 )
שוב מאיים על ישראל: מנהיג ארגון הטרור העולמי אל-קאעידה, אוסאמה בין-לאדן, פרסם קלטת שמע חדשה לרגל יום העצמאות ה-60 של מדינת ישראל. בקלטת שב בין-לאדן והדגיש "הג'יהאד הוא חובה כדי לשחרר את פלסטין". בקלטת שפורסמה הבוקר (יום ו'), אמר מנהיג אל-קאעידה: "אנחנו נמשיך, ברשות האל, בלחימה נגד הישראלים ובעלי בריתם. אנחנו לא נוותר על אף סנטימטר מפלסטין, כל עוד יש לפחות מוסלמי אחד בעולם". עדיין אין אישור רשמי שהאיש הדובר בקלטת הוא בין-לאדן. מנהיג אל-קאעידה אמר בקלטת כי הסכסוך הישראלי-פלסטיני היה ליבו של הקרב האיסלמי עם המערב, והיווה השראה ל-19 התוקפים שביצעו את פיגועי ה-11 בספטמבר. הוא הוסיף ש"החגיגות בישראל מראות, לא רק שהמדינה היהודית קיימת 60 שנה, אלא שהיא לא היתה קיימה לפני 60 שנה ושהיא נוסדה בשטח שנלקח באלימות מהפלסטינים". בין-לאדן מתח גם ביקורת על כלי התקשורת בעולם. הוא אמר כי היא מציירת את ישראל כקורבן ואת הפלסטינים שגורשו מאדמותיהם - כטרוריסטים. הנאום הופנה "לעולם המערבי" ומטרתו, לפי בין-לאדן, היא "להסביר את הסיבות לסכסוך ביום השנה לכיבוש של ישראל". בהודעה שפירסם ב-20 במרס לציון חמש שנים למלחמה בעיראק, קרא בין-לאדן למוסלמים להמשיך להילחם מודעה

בכוחות צבא ארה"ב בעיראק כחלק מהמאבק ל"שחרור פלסטין". בקלטת שמע שפורסמה בסוף דצמבר 2007, הבטיח "לשחרר את כל פלסטין - מהירדן ועד הים". בשבוע שעבר "בירך" את ישראל לרגל יום העצמאות גם נשיא איראן, מחמוד אחמדי-נג'אד. סוכנות הידיעות האיראנית אירנ"א דיווחה כי אחמדי-נג'אד אמר: "אלו החושבים שהם יכולים להחיות את הגופה המסריחה, של המשטר הציוני ביום הולדתו, טועים מאוד. המשך קיומו של המשטר הציוני נמצא בסימן שאלה, והוא נמצא בדרך להשמדה".

אין תגובות: