יום שני, 26 במאי 2008

קרב הסברה מוצלח ב "שדמה" / אריה יצחקי


ביום ה', י' באייר תשס"ח ( 15.5.08 ) בעת שהיינו במחנה שדמה עם כמה עשרות מחברינו, קיבלתי הודעה בטלפון הסלולרי כי במחסום הצה"לי שהוצב בפאתי בית- סחור מתקבצים כמה עשרות אנשי תקשורת זרה, מרביתם ערבים המחפשים מידע על האירוע.

הסתבר כי הם הגיעו לסקר את אירוע ה"נכבה" בבית לחם שבמסגרתו עמדו להפריח עשרות אלפי בלונים שחורים; וכאשר שמעו כי מתנחלים התמקמו במחנה "שדמה" יצאו עם המצלמות והמיקרופונים לסקר את האירוע החדשותי.
הגענו אליהם ברכבנו שני ישראלים מול כמה עשרות כתבים של אל- ג'זירה, אל ערביה, עיתונאים מקומיים וכמה אמריקנים מארגוני "זכויות אדם" מפוקפקים אנטי ישראליים.התייצבנו מול המיקרופונים ומסרנו סקירה על זכותנו על הארץ, זכותנו על שדמה ועל כך שאנו מסכלים מזימה של ממשלת אולמרט למסור את המחנה לרשות הפלסטינית.

בשלב זה החלה מתקפת שאלות שעיקרה איזה זכות יש לכם בכלל על הארץ? אתם הרי כובשים זרים שהגיעו מפולניה ובלגיה! והתשובה: "אתם הכובשים. אנו בעלי הארץ ויושבים פה 3,700 שנה מתוקף הבטחה אלוקית לאברהם אבינו. הערבים הגיעו בכלל רק במאה ה- 7".

כתב ערבי נוצרי מעיתון היוצא לאור בבית לחם מתריס: זוהי ארצו של ישו הנוצרי מימים ימימה; ולכן היא שייכת לנו הערבים הנוצרים.

בשלב הזה אני מתערב: "אכן זוהי גם ארצו של ישו, שהיה יהודי ואמו יהודיה". העיתונאי הנוצרי המום. ואני פונה אל הקהל בערבית ושואל אותם: "יש כאן מוסלמים"?

רבים מהנהנים בראשם: כן. אני ממשיך ושואל: "האם אתם מאמינים בפסוקים הכתובים בקוראן הקדוש? רבים משיבים ב- כן קולני.
ובכן ראוי שתקראו בסורת "השולחן" פסוקים כ"ג – כ"ד: "ובאמור משה לעמו:... עמי, בואו אל הארץ הקדושה אשר ציוה אלוהים לכם, ולא תיסוגו אחור פן תאבדו".
הערבים המומים, אני ממשיך: ואת סורת "המחיצה" אתם מכירים הרי שם כתוב: "וננחל את העם אשר נחשבו לחלשים את מזרח הארץ אשר ציוינו לה את הברכה, ואת מערב הארץ".
אלה דברי ריבון העולמים בכבודו ובעצמו מפי מוחמד נביאו ואתם חולקים על כך? אם כן אתם כופרים!!
בשלב זה החלו הערבים לסגת לאחור, חוץ מאחד שטען בעקשנות כי הפסוקים מדברים על "בני ישראל" ואתה בכלל מהגר חדש שהגיע לכאן מפולניה. "אתה מהגר חדש" עניתי לו, משפחתך הגיעה מהחורן או מירדן במקרה הטוב לפני מאה שנים; ואילו אני ומשפחתי נולדנו כאן ביפו, ואנו כאן דורות רבים.
גם הערבי האחרון קיפל את המיקרופון ונסוג מערבה.הלקח הוא ברור, יש לצייד את אנשינו בדף הסברה ובו ציטוטים מהמקורות שלנו ומן הקוראן העוסקים בזכותנו על הארץ, רצוי באנגלית. זהו הנשק המעולה ביותר והוא סותם את פיות המקטרגים.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

צפריר רונן צודק בכל מילה.
היה רצוי לצייד את יולי תמיר ואת פרופ' שלו שגרירתנו המיועדת ואת ראה"מ וחבורתו, במידע הזה. הבורות 'הנאורה' שלהם הורגת אותנו!!